Als je, zoals ik, een online magazine onderhoudt, dan ben je benieuwd hoe je vaart. Vinden de mensen wat je schrijft wel leuk genoeg? Kunnen ze je goed vinden? Wat zijn het voor een mensen, die je magazine lezen? Het zijn de bekende marketingvragen, maar zo, aan het eind van een jaar, is het toch leuk om dat te bekijken. Vandaar dit kleine jaaroverzicht van All Kinds of Things over 2020.
En het gaat goed, ik kan niet anders zeggen. Eigenlijk ben ik best wel trots op 2020, raar he? Het zal ook heel veel met dat bijzondere jaar te maken hebben, dat ik zo gegroeid ben. Want mensen hebben tijd en zoeken van alles online. Hoewel ik nu wat aan het dalen ben met mijn bezoekersaantallen, zie je toch aan de statistieken, dat ik eindig met 3 keer meer bezoekers dan dat ik begon. Als je wat meer financiele cijfers van deze website wil zien, lees dan terugblik op 2020.

Trots op 2020: een enorme toename van bezoekers op All Kinds of Things

Wat ik erg leuk vind is ook dat mijn bezoekers inderdaad degene zijn, voor wie ik wil schrijven: vrouwen rond de 60 jaar. Ze komen natuurlijk met name uit Nederland en 10% uit België. Logisch, want ik schrijf in het Nederlands en ik heb totaal geen behoefte om dat te veranderen. Maar toch komen er mensen uit nog 131 andere landen op mijn site. Noem mij maar internationaal. Ook daarover ben ik best wel trots, en dat in 2020!

In dit jaaroverzicht van All Kinds of Things wil ik jullie ook mijn top 3 van meest gelezen blogs laten zien:

Best veel gehaakte pannenlappen dus! En dan snap je ook, waarom er zoveel vrouwen op mijn site komen: over het algemeen zijn het de vrouwen die haken of breien. Bovendien scoorde ik in 2020 (en ja, daar ben ik ook best trots op) ook goed met mijn mondkapjes. Ik denk, dat ik er al met al tegen de 600 stuks heb gemaakt. Het lijkt erop, dat die markt helemaal is ingestort. Gelukkig, mag ik daar wel aan toevoegen. Want laten we wel wezen, die stomme dingen mogen ons gestolen worden, toch?

Hoogtepunt van 2020, en echt trots?

Maar je begrijpt, dat er maar één echt hoogtepunt van dit jaar 2020 is, onze grootste trots: de geboorte van Lou, ons eerste kleinkind. Binnenkort gaan wij onze zorgtaken als opa en oma oppakken, als de ouders van Lou weer allebei aan het werk zijn. En daar hebben we ontzettend veel zin in.

2021, bring it on!